söndag 20 september 2009

Godmorgon..

Jag har allt varit vaken ett bra tag, men det var inte förrän för en halvtimma sen jag gick upp. Jag har legat och dragit mig ett bra tag. Sen har jag inte sovit särskilt bra inatt. Jag har sovit väldigt ytligt och vaknat flera gånger.
Lite jobbigt eftersom jag sov dåligt mellan fredag och lördag med. Känner mig lite för seg i kroppen för att det ska kännas bra.

I morgon är det dags för skolan igen, ny kurs och nya lärare. Svikt i vitala funktioner står på menyn och det ska bli riktigt spännande faktiskt. Detta känns som en matnyttig och intressant kurs. Hoppas den är det nu med bara! :P

Körde hem Maie igår vid ett, och kom därför inte i säng förrän vid två. Jag är riktigt stolt att jag lyckats hålla mig vaken såpass länge två kvällar i rad. Jag vet ju om att jag verkligen är en morgon-människa och därmed blir jag rätt så lätt trött på kvällarna. Men inte den här helgen, skönt faktiskt. =)

Idag ska jag in till Frölundaborg med Lou och hälsa på alla Frölunda-spelare. Det ska bli roligt! =)
Sen i eftermiddag blir det tågresa till Falköping igen! =)

Nu ska jag försöka att koncentrera mig på min frukost!
Ha en bra dag, det ska iaf jag ha! =)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar