tisdag 1 september 2009

Myskväll :)

Jag och min syster var olydiga nog och åt mat framför TV:n ikväll! Pappa är inte hemma, så då får vi göra som vi vill ;-) Vi hyrde film på Ica, en Wallander. Kommer inte ihåg vilken av dem det var. Den var faktiskt helt ok! Jag tycker annars inte att de filmerna brukar vara så värst bra.

Hanna och jag gjorde mycket lasagne, så nu har jag fryst in en portion, jag har med mig en portion till lunch imorgon i skolan och Hanna och jag kan äta lasagne till middag imorgon kväll igen. Bra va?
Jag har bestämt mig för att försöka ta med mig matlåda varje dag så man slipper köpa mat hela tiden, tror tyvärr inte att det kommer gå ihop med ekonomin längre fram i höst annars. Det blir ju lite mer utgifter för mig nu, om man säger så, när jag kommer bo hos Jonas på deltid :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar