söndag 7 juni 2009

Bara några timmar kvar..

Nu börjar det dra ihop sig. Timmarna bara springer förbi.
Jag känner mig väldigt rastlös och känner inte att jag har något att göra.
Karin är med Jonas. Mamma jobbar natten, pappa ligger och sover, Robin spelar dator och Linus är på valvaka,
Väskan är färdigpackad, det är bara astmamedicinerna som ska packas, men de kan jag inte plocka ner förrän i morgon bitti, måste ju spraya mig lite i morgon med.

Jag var iväg en stund med Karin och Jonas förut. Vi åkte till apoteket vid östra för att köpa stödstrumpor till Karin. Karin är ju så smart att hon har dragit ut på det hela, det var nästan så att vi höll på att glömma det.
Jag och andra sidan köpte mina för några månader sedan, det är positivt att läsa till sjuksköterska och ha praktik på sjukhus där man nästan MÅSTE ha stödstrumpor för att överleva och för att fötterna inte ska bli enormt svullna.

Vi tog en liten tur förbi ica kvantum förut med, för att köpa lite bröd att göra frukost av i morgon, tror inte att cafét är öppet så tidigt som vi kommer vara där i morgon.
Om fem timmar är det dags att gå upp, undrar om jag orkar hålla mig vaken fram tills dess. Jag börjar faktiskt känna mig tröttare och tröttare. Kan kanske bero på att jag inte har något att göra heller.
Jag har startat en film för att försöka fördriva lite tid. Det blev dödligt vapen 3, med Mel Gibson. Den är faktiskt både, skojig, underhållande och spännande.

Jag känner mig faktiskt riktigt duktig, jag lyckades ladda ner Firefox till min dator förut, trodde det skulle vara jätteavancerat, men jag kände att jag skulle göra ett försök ändå, hade det inte gått, så hade älsklingen fått hjälpa mig nästa vecka! Men det behöver han inte, eftersom jag var så duktig =)

Allt är verkligen laddat inför resan nu. Jag la över två ljudböcker förut. Känns lite lättare att ta med två sådana istället för två riktiga böcker. Det blir Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden.
Män som hatar kvinnor har jag redan sett på bio, men det ska bli spännande att läsa/lyssna på boken. =)
Jag passade även på att lägga över lite ny musik, eller ny och ny, jag rensade bort gammal tråkig musik från mp3:n och la dit lite mer aktuellt iaf.

Nu får jag nog återgå till filmen!
Jag skriver säkert en gång till innan jag går och lägger mig. :P
Ja jag är en riktig bloggnördm idag iaf! =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar