tisdag 30 juni 2009

Sommar..

Härligt underbart sommarväder är det allt ute idag.
Härligt att man kan njuta av vädret nu när man blivit frisk från den förbannade förkylningen.
Jag har varit riktigt effektiv idag och städat ena mitt rum, riktigt skönt att få i ordning bland alla skolpapper och även få plockat undan resväskorna från USA och få lite allmän ordning och reda.

Pappa har fixat min cykel idag med, med tanke på att det är väldigt nära till jobbet, så känner jag mig otroligt lat över att ta bilen dit, så nu så länge som solen skiner ute tänker jag cykla till jobbet, det är ju ändå bara nerför dit!

Vi var och badade förut pappa, Robin och jag. Det var mitt första sommardopp, och det var riktigt härligt i vattnet faktiskt! =)
Dock kom jag fram till en dålig sak.... min nyinköpta amerikanska bikini fungerar inte så bra att dyka i.....
Överdelen åker ner till knäna när man dyker :( inte särskilt roligt, det får helt enkelt bli en sol och icke-dyk-bikini :P

Om lite drygt en timme är det dags för jobb. Första kvällspasset på länge, ska bli riktigt kul faktiskt, med tanke på att det inte är lika varmt idag som det har varit de senaste dagarna!

nej dags att göra lite nytta!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar