onsdag 3 juni 2009

Jag sparade det bästa till sist ;)

Det allra bästa med min shoppingdag var helt klart inköpet av två par skor! Åh, jag är så glad, hihi :) Tänk att man kan bli så glad av att shoppa.. Hm, nu verkar jag vara väldigt ytlig.. Och det är jag kanske just när det gäller detta ;) Men det finns absolut viktigare saker att ägna sig åt, inte för att jag kommer på några nu, men ändå!

Här är de i alla fall, mina skatter:



























De påminner lite om varandra, men är ändå helt olika - så fina! :D

Nu ska jag försöka få tag på min chef, telefonsvararen sa att hon var på tjänsteärende till kl 17. Det innebär väl förstås att hon gick hem för lääängesen....

Hepp, hon svarade inte.. Som jag trodde. Nu är det dags för träning!

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar