måndag 8 juni 2009

Jag ger upp..

Nu har jag verkligen gjort allt för att hålla mig vaken. Tittat på film, bloggat, spelat maffia wars, packat klart, städat, plattat håret och suttit och filosoferat. Det enda jag inte gjort är att ha pratat i telefon :P hihi men det gör jag ju iofs ganska ofta annars!

Jag känner att jag börjar bli alldeles för trött för att orka hålla mig vaken på egen hand, så härmed ger jag upp! Men jag höll mig faktiskt vaken längre än jag trodde.
Jag får iaf om jag har tur sova 3,5 timmar. Hooppas verkligen jag vaknar när klockan ringer! hade ju inte varit särskilt skoj och försova sig?! :O

Sov så gott.
Nästa gång jag skriver här är jag på andra sidan jordklotet, i New York. Det är verkligen helt ofattbart!!!! Ska bli så otroligt skoj!

Godnatt!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar