söndag 7 juni 2009

Färdigpackad..

Nu har jag lyckats samla mig och tagit mig i kragen och plockat ner alla framplockade kläder och saker. Jag känner mig riktigt duktig för allt får plats utan problem, sen plockade jag bort två klänningar med, och det är verkligen kors i taket på det. Jag lyckas alltid packa ner för mycket saker.



Ryggsäcken - färdigpackad och klar


Mina nyinköpta hörlurar
- jag ville köpt de gröna för de matchar min mp3 bättre, men de fanns inte - rosa får duga

Nu väntar jag bara på att kameran ska laddas klart så jag kan packa ner laddaren. Sen är det bara astmamecdicinen, tandborste, hårborste som fattas. Känner mig som en riktig rediködd, som min pappa hade sagt på grov Göteborska!

Ska se om jag orkar vara vaken hela natten inatt, för att kunna sova hela flygresan i morgon. Jag börjar känna mig lite småseg och alla som känner mig VET att jag absolut inte är en nattamänniska. Inte alls som min mamma och bror som är riktiga nattugglor. Jag och Pappa är den andra sortens människor, de som lägger sig tidigt och går upp tidigare! Kaffe, dator, film och musik kanske kan lösa det hela för mig! Vi får hålla tummarna!

Nu är det dags att ordna sig inför USA resan, dags för en dusch!

Kram på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar