onsdag 3 juni 2009

Puh..

Nu har jag precis slängt in en lasagne i ugnen, är så himla hungrig! Effektiv som jag är, så gjorde jag köttfärssåsen innan träningen, så det bara var att lägga allt i en form nu efteråt *klappar mig själv på huvudet*.

Alltså, fattar ni att jag inte har något att plugga på ikväll?! Inget som hänger över mig som en tung sten eller som gnager i mig och får mitt dåliga samvete att växa..! Woho! Hehe, don't get me wrong, jag gillar skolan, men det är fruktansvärt skönt när tentorna är över ;)


En jobbig sak med nyklippt hår är att det är mycket kortare än vad man är van vid.. Således behövs det 376276489234 st hårnålar för att hålla fast det i tofsen. Här är bara några, kan tillägga att det fanns fler i mitt hår under dagens träningspass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar