torsdag 4 juni 2009

Kväll

Det var ingen direkt rolig överraskning som jag skulle hämta på posten, det var mitt ICA Mastercard :P Det var väl i och för sig trevligt att få det, men jag hade mer hoppats på att jag hade beställt kläder eller nåt som jag hade glömt av :P
Jag hoppades att jag skulle få kortet innan jag åker till New York, för med det kortet kan man handla i affärer och göra uttag i bankomater utomlands utan att det kostar någon extra avgift! Himla bra :)

Det var jättekul att träffa Stina förut! Det var längesen vi satt och pratade, bara hon och jag. Vi tog en lång fika här i Lerum, mys! :)

Nu ska jag och Hanna kolla på nån film, men jag kommer inte kunna se hela. Ska åka och hämta Jonas på jobbet kl 22 och sen bär det iväg hem till honom! Ska bli så himla mysigt! :)

Hoppas ni har en underbar kväll!
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar