onsdag 26 augusti 2009

...

Gah, vilken dålig fantasi jag har idag. Kan inte ens komma på en bra rubrik till inlägget. Well well.. Jag har ont i magen idag, det är inte alls kul :( Jag har ju det ibland, men allt mer sällan nuförtiden. Så när jag väl har det känns det så.. jobbigt. Som att allt har kommit tillbaka igen och att det aldrig kommer att gå över. Jag vet att jag inte ska tänka så, men det är inte så lätt. Och såna här dagar vill man bara ligga i soffan, kolla på serier och tycka synd om sig själv.

Men det är INTE vad jag har planerat idag!! Jag ska snart ta tag i dagen här och göra mig i ordning. Jag ska möta Åsa på tåget till stan 11.22 för att äta amerikansk lunch med ett gäng kompisar på ett ställe i Linné! Efter det hade jag tänkt spatsera omkring lite på stan till älskling kommer in :)

Det blir nog en bra dag ändå :) Hoppas bara att magen skärper sig!!

Hörs sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar