fredag 28 augusti 2009

Ikväll

Jag tror det kommer bli en sjukt rolig kväll!! Först pubrundan (som jag är galet nervös inför) och sen födelsedagsfest hos Sandra! Det bästa av allt är att Sandra inte får öppna presenterna innan jag kommer ;-)

Hur kul är det egentligen att ge sig ut när himlen har öppnat sig? Jag har i och för sig ett paraply, men det underlättar ju så mycket om det inte regnar.. Nej, nu ska jag inte låta det dåliga vädret dra ner stämningen här!!
Hoppas verkligen att jag träffar nån/några trevliga personer som ska gå mitt program ikväll. Det skulle kännas så bra inför nästa vecka, när skolan faktiskt börjar. Undrar förresten hur många som dyker upp när det är sånt skitväder ute.. Folk kanske tänker samma som jag, att det är goare att stanna inne?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar