måndag 31 augusti 2009

Helgen :)

Förlåt för extremt dålig uppdatering! Det bara blir så när jag är hemma hos Jonas. Finns liksom så mycket annat att tänka på och göra så det blir inte av att man sitter vid datorn. Får bli ändring på det. Hm, hur många gånger har jag inte tänkt så?

Fredagens pubrunda var i alla fall hur kul som helst!! Fattar inte varför jag alltid ska vara så nervös för allting?
Den var bara för nya personalvetare, så alla jag träffade där kommer gå i min klass. Alla var jättetrevliga, så det bådar ju gott :) Första skoldagen är imorgon, ska bli skoj!
Efter pubrundan styrde jag kosan mot Guldheden och Sandra. Det var verkligen trevligt, som vanligt :) Sofia hade (också som vanligt ;-)) med sig sitt berömda rosévin. Det är livsfarligt :-P

I lördags hade jag och Jonas en slapp/mysdag med en jättegod middag som avslut :) Jag älskar dig, älskling <3>

Nu ska jag fixa lite andra saker här, återkommer senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar