tisdag 18 augusti 2009

Woho!

Så skönt det känns när man slänger sig i soffan efter träningen! Jag har dessutom duschat vilket gör att det känns ännu bättre ;)
Det var jag och Sofia (och ett antal andra motionärer) som kämpade så svetten rann idag. Det var ett jobbigt pass! Kan i och för sig bero på att det var ett
tag sen jag tränade.. Men nästa vecka drar det igång på allvar, det ordinarie höstschemat börjar och det finns ett antal pass att välja mellan varje dag. Mitt mål är att träna 3-4 gånger i veckan :)


Sofia och jag!

3 kommentarer:

  1. Åh, herregud. Världens mest hemska bild på mig ju! Haha, men jag antar att du menade väl med att lägga upp den... ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint era personligheter fångats, måste ha varit en fantastiskt duktig fotograf ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, eftersom jag ser helt efterbliven ut på bilden så hoppas jag inte att ni anser att min riktiga personlighet har fångats på denna bild. Dock var det ju såklart en väldigt bra fotograf ;-)

    SvaraRadera