torsdag 13 augusti 2009

En bra dag :)

Åh, typ första gången på flera veckor som det har varit en rakt igenom bra dag på jobbet! Då är det kul att jobba! Vi har varit kort om personal i princip varje dag under dessa veckor och det sätter enorm press på oss som faktiskt är där och jobbar. Och stackars alla vårdtagare som har fått finna sig i senarelagda besök, uppskjutna städ, promenader osv. Blä, man känner verkligen inte att man gör ett bra jobb när man måste stressa ut och in hos folk för att hinna med. Men nu börjar det vända! :)

Älskling kom hit idag efter jobbet, så mysigt! Vi har ätit sjukt god mat ikväll; potatisgratäng, kamben, grillad kyckling och baguette. Och så ett glas rött vin till. Lite vardagslyx (som man behöver ibland) :)

Just nu sitter Jonas och läser någon konstig fa
ntasy-bok.. Jag har inte riktigt förstått mig på den genren, men jag kanske får ge den en chans en vacker dag! I och för sig, jag tror nog att jag läser en fantasy-bok nu, kom jag på. Jag och Jonas läser första Harry Potter-boken. Jag läser högt för honom, hihi :) Han säger att det är mycket bättre än en ljudbok, och det hoppas jag ;) Åh, underbara sommar.. Jag vill inte att den ska ta slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar