onsdag 12 augusti 2009

Fika!

Jag och Åsa var i stan och fikade i eftermiddags. Sjukt mysigt! :) Det är verkligen alltför sällan vi ses!! Det kommer bli bättre i höst när hon flyttar till ett studentboende i Johanneberg och jag kommer vara hos Jonas som har köpt lägenhet i samma stadsdel. Då kommer vi förhoppningsvis hänga mycket :)

Igår fick jag en rabattkupong från Lindex, man fick 100 kr rabatt på ett helt köp om man handlade för mer än 400 kr. Den utnyttjade jag idag :D Köpte två klänningar som blir jättefina att ha i höst och vinter, med strumpbyxor och stövlar till, t.ex. :) Var inne på Lindex hemsida för att lägga upp bilder på plaggen jag köpte, men hittar bara det ena.. Dock ser klänningen inte riktigt ut som på bilden, i verkligheten är färgen mer lila än röd.. Men men, fin var det i alla fall!



Lindex Shop Online - Klänning
Bild lånad från Lindex Shop Online

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar