torsdag 27 augusti 2009

Min älskling och min dator är sjuka :(

Jonas är sjuk. Blä. Han var inte på jobbet inatt, utan var hemma hos mig så jag kunde ta hand om honom :) Han kände sig yr, varm/kall om vartannat och hade huvudvärk. Stackarn. Dessutom har min laptop blivit helt störd. Den är helt sjuuukt seg, det tar år och dar att öppna ett internetfönster, t.ex.

Igår kväll blåste vi hela datorn samtidigt som vi kollade på Män som hatar kvinnor. Idag står på schemat att installera allt som ska finnas på datorn. Det har vi hållit på med ett tag nu.. Men det är fortfarande något som är konstigt med den.
Upptäckte precis nu att garantin fortfarande gäller, så jag funderar på om vi inte ska ta och åka upp med den till affären där jag köpte den.. Det är nog lika bra..

Vad jag avskyr när datorer krånglar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar