måndag 17 augusti 2009

Hemma igen

Jaha, då var jag hemma igen efter en dag i Äskekärr. Den har innehållit en del olika saker, såsom bogsering av Jonas bil till bilverkstaden, diverse hundpromenader, Jonas farmors otroligt goda äppelpaj, jag har rockat i Guitar Hero (på hard, dessutom). Kvällen avslutades med ett flertal Futurama-avsnitt på rad med chips, kexchoklad, toblerone och bubbelvatten som tillbehör. Mums!

Imorgon bär det av till jobbet igen, dock är det sista veckan. Ska bli så oerhört skönt att få lite ledigt innan skolan börjar! Dessutom känner jag att jag behöver komma ifrån det stället nu.. Det blir lagom nu under hösten att bara gå in nån helg eller kväll då och då och slippa allt extraansvar man väldigt lätt får som vikarie på det stället.

Hanna-panna har kommit hem idag och även kameran befinner sig numer på hemmaplan. Det mina vänner, betyder att det inom en snar framtid kommer blogginlägg innehållande färska bilder! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar