torsdag 27 augusti 2009

...och jag som tänkte gå på spinning...

Jaha ja, nu märker man verkligen att hösten är här. Alla människor som har ätit både det ena och det andra som de inte borde, söker sig till träningslokalerna. Det fanns inte en enda parkeringsplats kvar vid Friskis idag. Inte ens en "ful-parkering"! Jag och Hanna styrde kosan mot Torpans parkering, och där var det också fullt. Man börjar ju undra alltså, vad har folk gjort under sommaren egentligen?? Tillslut hittade vi i alla fall en parkeringsplats, dock lite senare och längre bort än vi hade tänkt oss. Detta gjorde att jag inte hann till mitt spinning-pass, utan fick nöja mig med bas-gympa.. Men men, jag körde på och det var ju bättre än att sitta still och glo på tv (eller blogga? ;-))

Nu väntar duschen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar