tisdag 25 augusti 2009

Shopping

Jag är inne på H&Ms hemsida och kikar runt.. Har 10% rabatt på ett helt köp, det går ju inte att motstå ;) Jag tänkte lägga upp bilder på det jag har tänkt klicka hem, men jag vet inte hur man gör.. Fanns en sån käck funktion på Lindex's hemsida, men det verkar inte finnas på H&M.. Eller så är det jag som fattar noll!

Jag köpte skor förra veckan!! Har inte haft tillgång till ka
mera, men har tänkt att lägga upp en bild så snart jag kan. De är skitsnygga, tycker jag i alla fall ;) De blir perfekta nu till hösten :)

Det kanske är dags att dra sig mot sängen nu. Ska ringa älskling innan jag somnar. Han är på jobbet nu.. Hoppas han inte har nåt att göra så att han har tid att prata med lilla mig en låååång stund!

Hihi, älskling och jag sitter bredvid varandra, alldeles nära <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar