lördag 4 juli 2009

En tung dag..

Igår fick jag ett telefonsamtal av min smurf som berättade att våran gemesamma kompis ligger på sjukhus nedsövd och vi har ingen aning om hur det är med honom.
Snacka om ett bombnedslag?! Det man aldrig trodde skulle hända hade hänt!
Han hade tydligen klättrat i tisdags och ramlat ner och landat i nån klyfta. Han har väldigt allvarliga skador och man håller honom nedsövd så att kroppen ska kunna återhämta sig!

Det var svårt att koncentrera sig igår på arbetet och tankarna försvann iväg.

Jag tänkte i torsdags på hur bra mitt liv är just nu. Jag har en underbar pojkvän, som jag älskar väldigt mycket, flera underbara vänner som betyder allt för mig och en familj som är toppen. Jag kände mig verkligen nöjd och väldigt glad. Jag hade ju inte i min vildaste fantasi anat vad som hade inträffat några dagar tidigare!

I torsdags var jag med min smurf. Det var aldelles för länge sen vi sågs och vi hade en mysig eftermiddag. Vi åkte till bergsjön och badade, och fick våra fördomar bekräftade ytterligare. Tänker inte skiva vad som hände, ni får helt enkelt fråga! :P
Sedan lagade vi mat tillsammans, köttfärssoppa tror jag det hette, mycket gott iaf! Smurfen!!!!! Jag vill ha receptet :D

Jag har även lyckats bränna mig lite, eller bränna är väl kanske att ta i, för det gör inte ont och jag flår inte, utan vi kan väl säga att jag har fått färg. inte så konstigt det kanske, jag satt på heden i tre timmar i bara linne/bikini och tittade på när min bror spelade Partille Cup.

Dags att åka tillbaka till jobbet!

Du finns i mina tankar! Kämpa vidare, jag vet att du klarar det!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar