onsdag 1 juli 2009

Skäms på mig!

Hej bloggen, jag lever!
Vet att det var längesen jag skrev nu, men jag har inte riktigt haft varken ork eller tid. Vid närmare eftertanke har jag knappt suttit vid datorn sen jag kom hem från New York. Nu är mitt mål att bli bättre på att uppdatera :)

Jag har en tråkig nyhet; jag har blivit sjuk. Har vansinnigt ont i halsen och känner mig allmänt skum. Inte alls kul med tanke på att mitt sommarschema på jobbet började igår. Nu är jag sjukskriven veckan ut. Skönt i alla fall att det är sommar! Jonas har semester, så vips fick vi en extra vecka tillsammans. Summa sumarum är väl på ett sätt att jag inte ska klaga, det kunde ju vara mycket värre. Jag kan ju stå på benen, vara ute i det fina vädret och umgås med älskling :) Det negativa är att detta tjänar jag inga pengar på! Men å andra sidan, pengar är inte allt här i livet! ;)

Vi hörs snart igen!
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar