onsdag 8 juli 2009

Godmorgon säger en nybliven bokslukerska!

Woho, sovmorgon! Äntligen! Känns inte som att jag har sovit ut i min egen säng på 100 år. Vid närmare eftertanke är det typ två veckor sedan eller något. Puh, inte konstigt att jag har varit trött.
Idag jobbar jag mellan 15-22, skum tid. Har alltid börjat 13, 14 eller 17 när jag har jobbat kväll förut. Well, well, man får inte vara rädd för förändringar när man jobbar inom hemvården ;)

Jag har börjat läsa böcker som en galning! Jag har alltid tyckt om böcker, men jag har tröttnat ganska snabbt. Har segat mig igenom en bok och sedan börjat på en ny, och inte läst ut den. Men nu går det av bara farten! Kanske för att jag tycker att den här boken är otroligt bra. Just nu läser jag Den du inte ser av Mari Jungstedt Den är väl inte helt fantastiskt skriven, kanske. Inget super-språk, men det gör inget! Sommaren är till för lättlästa böcker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar