fredag 3 juli 2009

Fräädag!

Kom att tänka på min lärare i geografi och samhällskunskap i gymnasiet, Kjell. Han är från Värmland och sa alltid fräädag istället för fredag. Vi tyckte det var sjukt kul. Och att härma hans sätt att säga Spetsbergen var också något vi skrattade gott åt. Det var tider det :)

Jag älskar fredagar, men det har jag redan berättat. Jag blir glad i hela magen, hihi :)

Måste bara tillägga att jag har blivit beroende av Farmville :P Jag visste att det någon gång skulle gå utför för mig också, precis som det har gjort för Petra och Mafia wars ;)

Nej, nu ska jag läsa lite andra bloggar, nörda mig med Farmville och sen kila ut till älskling som sitter i vardagsrummet och spelar nåt spel. Ska försöka få ut honom tror jag ;) Kanske en prommis med pudeln innan lunch!

Njut av fredagen!
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar