torsdag 2 juli 2009

Happy!

Dagen har varit underbar! Jag och Jonas tog oss en välförtjänt sovmorgon (jag har ju trots allt fortfarande lite ont i halsen) innan det bar av mot Lysevattnet för bad med hans föräldrar och pudel. Hur mysigt som helst var det där, verkligen jättefint! Glömde tyvärr kameran hemma, så jag kan inte delge er några bilder. Hoppas ni klarar er ändå ;)
Jonas har lyckats bränna sig på ryggen, det gjorde han redan igår. Stackarn sa igår kväll att det gjorde ont att ligga på rygg. Tankspridd som jag är, ville jag imorse väcka Jonas på ett mysigt sätt. Han låg på sidan/magen och jag "kastade" mig över hans rygg för att skaka liv i honom. Tror ni han vaknade med ett leende på läpparna...? ;)

Vi tog en liten kvällspro
menad med pudeln nyss. Kan ni gissa vad vi fick se?! En ööööödla! Görläbbig var den! Låg där på grindstolpen och bara... låg där. Blä :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar