tisdag 7 juli 2009

TV-kväll

Tisdag-kvällar är tv-kvällar, det är väl allmänt känt, i alla fall under somrarna. Allsång på Skansen och sedan Morden i Midsomer. Dessvärre tycker jag inte att Allsång är lika bra som det har varit, bloggar ju till och med nu under programmet. Nu uppträder Magnus Uggla. Tycker väl inte att han är så värst mycket att hänga i granen. Visst, han har en del käcka låtar, men man tröttnar ganska fort.

Hoppas Midsomer är bra sen :)
Jag och pappa öppnade en flaska rosévin till maten idag, och jag har ett glas kvar och ska dricka det + äta lite mörk choklad till filmen sen. Mysigt! :)

Hoppas älskling ringer innan jag somnar. Vi smsade lite förut och han verkar ha det bra! De har åkt bil hela dagen idag, vad jag har förstått. Jag är säker på att de kommer få nio kanon-dagar!! Det är min älskade Jonas värd :) Jag älskar dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar