torsdag 23 april 2009

Blandade känslor

Jag var på så bra humör imorse när jag vaknade, men efter läkarebesöket ändrades det. Det var i och för sig inget farligt eller allvarligt som hände, men det blev ändå inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men jag vet att det kommer lösa sig, och jag tror på detta!

Jag har varit på föreläsning i eftermiddags, om krediträtt. My
cket underhållande :P Ärligt talat så är det faktiskt intressant. Jag och mina kursvänner hade dessutom en intressant diskussion i pausen angående sambolagen, samboavtal osv, som vi gick igenom under grundkursen (som jag läste för 1,5 år sen). Det kändes oerhört vuxet att föra en sån konversation. Hur många poäng fick jag? ;)

Ikväll har jag tränat igen, ett vanligt medelgympa-pass på Friskis. Känns skönt!! Jag har bestämt att jag vill gå ner några kilon, vilket känns ganska rimligt och jag kommer k
lara det! Älskling vill också gå ner lite, så vi ska göra en kraftansträngning tillsammans :)

Åh, det är så härligt att det är fint vädet ute :D:D Eller, nu är
det i och för sig mörkt, men ja, det har varit underbart idag! Ännu bättre är att det ska bli fint i helgen!

Passar på att lägga in en bild på mig och min syster från Köpenhamn i helgen som var :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar