fredag 24 april 2009

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Hej bloggen :)

Man skulle kunna ignorera det där jag skrev imorse om Louise och hemmagjort pizza, för Louise var nämligen sjuk idag :( Så himla typiskt när vi äntligen skulle ses! Känns som att det var evigheter sen sist.. Krya på dig gumman, så får vi ses nån dag när du mår bättre :)

Hur som haver.. Klarade av en tre timmar lång föreläsning om exekutiv försäljning av fastighet och utsökningsrätt. Ganska kluriga saker måste jag säga.. Får nog titta en hel del på det i helgen, läsa lagtext och kurslitteratur för att få ordning på det. Men som vanligt tycker jag att det är kul och då blir allt mycket lättare!

Åkte hem till älskling lite tidigare än planerat, så vi intog eftermiddagsfikat ute i solen med hans föräldrar + farmor. Det luktar lite kobajs här just nu... Kan det bero på att Jonas pappa har kossor..? *tänker*

Jag hoppas det är mat snart för jag är jättehungrig!!!!! Det blir grillat, hihi. Så himla gott :)

Ha en bra fredagskväll!
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar