tisdag 28 april 2009

Jag har lärt mig något nytt!

Jag kan köra traktor, tralalalalala!! Hihi, Jonas pappa tvingade mig igår :P Han, jag och Jonas var ute och fixade och donade med pinnarna i staketen till hagarna som kossorna ska gå i under sommaren. Jag var sjukt grym faktiskt, jag vågade t.o.m. gasa lite ;)

Idag har jag jobbat hela dagen, började sju imorse. Det var tidigt. För tidigt, tycker jag! Det är t.o.m. jobbigt att börja halv åtta ju ;) Det var riktigt trevligt att vara på jobbet igen, det var ju några veckor sen nu. Det blir inte att jag kan vara inne så mycket eftersom jag pluggar. Jag var hos ett gäng trevliga tanter och farbröder och dagen gick faktiskt riktigt fort.

Väl hemma har jag inte gjort särskilt mycket. Känns att det var ett tag sen jag var här nu. Åkte till Jonas i fredags och kom hem sent igår kväll. Det är skönt att vara hemma lite igen.. Men självklart saknar jag honom!

Nu bär det strax av till träningen, hörs efter det!
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar