söndag 26 april 2009

Dålig uppdatering, jag vet :(

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte mått så bra de senaste två dagarna.
Jag, Jonas, Petra och Linus hade picknick i Slottsskogen igår, vilket ni ju redan vet efter Petras omfattande inlägg ;) Med bilder och allt! Hon slog verkligen på stort ;) Och vilka snygga bilder det blev!! :P *hrm*

Igår när jag och älskling hade kommit hem från Slottsskogen gjorde vi inte så mycket. Vi åt middag med Jonas familj, gick en promenad med hunden och kollade på film. The day the earth stood still. Den var faktiskt bra :) Ikväll är jag sugen på att se Day after tomorrow, hoppas Jonas har den!!

Idag har vi varit på Ikea! :D Mitt favoritställe ;) Hehe, nej, men det är faktiskt kul där :) Jag köpte lite grejer (såklart). Två små runda mattor att ha på mitt rum, de obligatoriska doftljusen (eller vad säger du, Sofia? ;)) och underlägg till köksbordet. Jag är riktigt nöjd! Dessutom intogs det en fantastiskt god lunch i form av köttbullar! Dock delar inte Jonas min entusiasm för köttbullarna, fick jag reda på efteråt. Jag förstår verkligen inte det! ;)

Vet ni? Jag har t.o.m. gjort nytta idag.. Jag har pluggat! Tro det eller ej ;) Det var i och för sig för att Jonas tvingade mig. Hade ingen större lust, ska jag erkänna. Men nu såhär i efterhand känns det otroligt skönt att ha fått en del gjort :)

Jag skriver mer sen, just nu kan jag knappt koncentrera mig för att jag är så hungrig ;)

Kram :)

1 kommentar:

  1. Jag förstår helt och fullt att man självklart måste köpa med sig värmeljus när man har varit på IKEA! Och jag är chockad och överrumplad över att höra att Jonas inte delar vår köttbulle-entusiasm. Skandal! Där har du något att jobba med, Karin ;)

    SvaraRadera