onsdag 22 april 2009

Då var det dags!

Igår föddes den fantastiska idén till denna blogg, och om jag ska vara helt ärlig var det Petras idé :)
Jag har en blogg sedan tidigare, eller, den kanske inte räknas.. Slutade uppdatera den för ett och ett halv år sen eller nåt..

Varför känns det så pirrigt att skriva sitt första inlägg?

Kanske för att man inte riktigt vet var det ska sluta, om det blir bra, om någon vill läsa..

Hursomhelst, Karin heter jag, är 21 år och bor i Le
rum strax utanför Göteborg :) Just nu pluggar jag lite juridik på Handels i Gbg, dvs, jag borde egentligen vara försjunken i kurslitteratur och inte sitta här och knåpa på blogginlägg ;)

Det pågår en del saker i mitt liv, som du kommer att få hänga med på om du fortsätter läsa min blogg :) T.ex. står en resa till New York för dörren... Det ska bli så galet roligt, eller hur Petra? :D

Det kanske är dags för de där skolböckerna nu ändå ;)
Ha det fint så hörs vi igen! Kram :)



En underbar dag i januari förra året :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar