måndag 27 april 2009

Nöjd..

Nu sitter jag här i min soffa och är extremt nöjd med mig själv.
Jag tog mig i kragen förut och började kämpa med min relation till motionscykeln.
En hel timme umgicks vi och jag trodde verkligen inte att jag skulle klara av det.
De första tio minutrarna är verkligen de värsta.
Känns som att tiden vara kryper fram då, men jag satte igång en batman-film och så vips så sprang tiden fram. =)

Jag är helt fascinerad av rollfiguren Poison Ivy i Batman-filmen.
Hon är helt underbar, och hennes utseende shit asså!!!
Om jag skulle vara en person ur batman-filmerna så skulle jag lätt välja henne.

De här nedrans pollen, har förstört mina ögon totalt idag, jag gav helt enkelt upp och får leva med glasögon resten av veckan!
Hoppas ni står ut att umgås med en glasögonorm nu de kommande dagarna! :P

Sitter här och kikar på "nytt läge", man kan inte undgå att längta tills man kan flytta hemifrån, visst skulle jag väl lika väl kunna flytta redan nu, men jag vill bo kvar hemma tills jag är klar med skolan och har en fast inkomst. Känns lite onödigt att ta studielån det sista året, när jag redan har kämpat mig igenom snart två år. Man borde ju kunna stå ut ett år till med mamma, pappa och Robin.

Dags att gå och packa lite, ska åka till älsklingen i morgon efter skolan! =)

Ha det så bra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar