onsdag 22 april 2009

Jag är ju grym ;)

Puh, kom just hem från ett Ki Box-pass på Friskis och Svettis. Behöver jag säga mer? Det är så otroligt jobbigt, men sjukt kul! Jag och älskling var grymma ;)

På tal om älskling.. När han, som förresten heter Jonas, läste mit
t första blogginlägg, blev han nästan lite sur. Jag hade ju inte nämnt honom över huvudtaget! Hur kunde jag glömma det? :P Haha, jag som tänker på honom 24/7 typ ;)
Förlåt älskling!!

Dagen har jag spenderat bl.a. med skolböckerna, precis som
utlovat! *klappar mig själv på axeln*


Jonas och jag köpte Thai-mat idag, det var himla gott :D Vi har gjort det en del den senaste tiden. Jaja, det är bättre än pizza i alla fall ;)

Imorgon ska jag till vårdcentralen. Min mage har krånglat till och från i flera år, jag har någon form av stressmage, har man kommit fram till. De har undersökt mig på alla möjliga sätt och vis, men man har inte fått fram något som hjälper så att det blir bättre. Det känns ganska hopplöst måste jag säga, men jag vet att jag inte ska tänka så, det gör saker och ting värre. Ska bli skönt att komma till doktorn imorgon i alla fall, och få prata ordentligt.

Well well, vi får se om vi hörs mer ikväll, annars blir det imorgon! Tänkte berätta lite om helgen som har varit då, och lägga upp nån bild eller två kanske :)

Kram :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar