söndag 26 april 2009

Söndag..

Det är söndag kväll och snart har ytterligare en helg bara sprungit förbi.
Älsklingen har precis åkt hem och det känns extra tomt just nu, men en sån toppenhelg vi har haft! =)

Vi har skaffat oss extra vuxenpoäng idag, vi satt nämligen och löste korsord och souduko i morse, och trot eller ej så klarade vi faktiskt den medelsvåra soudukon =) det har typ aldrig inträffat förut!
En mycket bra start på dagen!

Man märker verkligen hur pollen har exploderat den här helgen, efter en sån underbar dag som gårdagen så är väl inte det så konstigt! Vi fick iaf åka till allum idag för att köpa lite extra allergi-medicin, det vi hade hemma hjälpte föga för gosens allergi, stackars liten!

Jag passade på att köpa en liten blomma till Alma, min systerdotter. Hon hade dansuppvisning idag som vi var på och jag tyckte allt att hon skulle få en liten blomma!
Hon blev jätteglad, och jag fick hela två kramar med pussar! hihi min lilla prinsessa!
Efter dansuppvisningen följde mina systrar Tessan och Linda, och Tessans kille Calle med hem och vi käkade middag tillsammans. Kocken strejkade hemma så det blev pizza, härlig söndagsmiddag! =)

Skola i morgon nu då, känns lite knasigt, för vi har inte några regelbundna lektioner än, så känns som man har hamnat lite ur balans!
I morgon står det borderline på programmet av föreläsningar, ska bli riktigt spännande faktiskt, trots att det är en väldigt tragisk och hemsk diagnos, så fascinerar den mig. Det var inte allt för länge sedan som jag också såg allt i svart eller vitt. Men under årens lopp har jag hittat mina gråzoner och lämnat det där bakom mig, och det känns väldigt bra!!
Dags att bege sig emot soffan och bara dega!
Ha det så bra!
Kram
Prinsessan Alma, midsommar -08. (jag lyckade faktiskt få ihop en krans åt henne)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar