torsdag 21 maj 2009

21 maj

Som Karin skrev igår så satt vi och planerade lite inför NY resan som, btw är om 18dagar =) Jag kan verkligen inte fatta att tiden går såhär fort! Igår såg jag på biljtetterna att vi bokade flyget redan den 16:e september!! Det är ju verkligen en evighet sedan.

Packningslistan är nu skriven, likaså alla sevärdigheter som vi vill hinna med står upplistade, och sen har vi även skrivit en inköpslista. Vi ska ju resa med gigantiska ryggsäckar istället för hårda platsväskor, dem fick vi nog av i Paris. Sen är det mycket lättare att ta sig fram med ryggsäck. Det tycker iaf jag efter 1 månads tågluffande, undra bara vad Karin tycker!
Jag var ledig igrån praktiken igår, min handledare skulle iväg på handledning och hon tyckte att det var onödigt att jag kom till avdelningen för 4 timmar, jag tackade och tog emot sovmorgonen med öppna armar! Så mycket sovmorgon blev det iofs inte, Lotta gick upp tidigt för ett läkarbesök och jag satte igång med arbetet och försökte spalta upp var det var vi verkligen skulle ha med. Sen passade jag även på att spela lite maffia wars. hihi :P

Det var riktigt härligt att bli klar med arbetet igår, jag vet inte om vi har gjort rätt, men vi har följt alla punkter och gjort vårt bästa. Vi är iaf nöjda, hoppas bara läraren blir det med.

Jag och Lotta satt och kikade på Mulan, den snabba versionen, framspolning till de braiga delarna! Den är mysig den filmen, Lotta fick ståpäls och jag grinade. Jag förstår inte att alla dessa Disney filmer får mig att börja grina.

Treans film igår, mord i blodet, var jäkligt bra tycker jag allt. Lite sådär småläskig för man visste inte alls vem det var som var mördaren förrän de sista fem minutrarna. Sen var han skådespelaren från Mord i Sinnet, han som spelar Tony Hill med. Bara han gjorde juhh att filmen blev ännu bättre! =) Tur att du kollade på den Hanna så jag och Karin kunde se den! =)

Nu om en liten stund bär det av mot Falköping och hem till älsklingen. Han har legat hemma med feber hela veckan, =( stackarn! Det verkar vara en nedrans enveten feber som inte vill ge med sig! =(

Det är våran 4-månaders dag idag! =) Det blir nog inte så mycket firande eftersom att älsklingen är sjuk, men lite mys får det allt bli! =)
Tiden verkligen springer fram.

Jag kan tycka ibland att det var igår jag träffade honom, att vi inte alls har varit tillsammans i fyra månader utan typ fyra dagar. Men sen ibland så känns det precis tvärtom, att man har varit ihop hur länge som helst. Allt beror på vilket humör man är på när man tänker! :P

Det är så underbart att ha någon att älska. Jag trodde verkligen inte att jag skulle hitta någon som känner samma som mig. Jag får nästan nypa mig i armen ibland just för att verkligen förstå att detta är verkligheten!

Nu måste jag packa ner det sista!
Ha en bra dag!
Kram

Hittade några gamla bilder på oss, måste bara visa dem!

Karin och Jag på Kreta

Jag och Karin på Kreta -06

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar