onsdag 6 maj 2009

Min kväll

Har nu bestämt mig för att fortsätta skriva med denna, lite större, stil :)

Såhär laddad var jag inför träningen förut:












Sitter i soffan och latar mig framför tv:n och kollar på Extreme Home Makeover. Gillar egentligen inte det programmet. Programledaren är så himla gapig :P


Angående det jag skrev förut
om maten, bestämde vi oss för att äta "nyttigt" i form av kamben, potatissallad och baguette :) Mycket gott! Jag får ofta dåligt samvete när jag äter onyttigt. Jag vet att jag inte borde ha det när jag samtidigt tränar så mycket som jag gör, och det är dessutom inte särskilt ofta jag äter "dåligt". Tidigare idag pratade jag och Jonas om att man ska vara nöjd med sin kropp, att man ska äta lagom av allt och träna regelbundet. Det är svårt det där, att verkligen älska sig själv.

Här kommer några bilder från idag:

























Så härligt det är när syrenera börjar slå ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar