söndag 3 maj 2009

"Här var det rent som på en infektionsklinik"

Har på TV:n i bakgrunden, och Van Veeteren löser otäcka mord. Han kläckte precis min rubrik för detta inlägg! Eftersom min fantasi ikväll är lika med noll, snodde jag hans line ;)
I och för sig har jag städat lite på mitt rum, men rent som på en infektionsklinik är det verkligen inte! :P Det är inte smutsigt heller, kan jag lugna alla med! Lagom är bäst, right? ;)

Jag och systeryster var ju och tränade, det gick väldigt bra och jag var sjuukt grym! Maskade knappt nåt idag ;)

Veckan som kommer blir nog rätt tuff, pluggmässigt. Vi har en uppgift som ska lämnas in imorgon, så jag, Rebecca och Hanna ska sitta imorgon och göra klart den.
Har tenta om mindre än en månad, det är dags att börja plugga nu! Jag vill verkligen klara den!! Det är inte klokt egentligen, vilken ångest skolan kan framkalla. Man har alltid något som hänger över en, något man kan läsa, skriva, osv.
Det är otroligt skönt att jobba, då är man ledig från det att man lämnar jobbet! Å andra sidan gillar jag att gå i skolan och lära mig nya saker.. Det är delat, det där.

Nog med filosoferande för ikväll!
Sov gott allihopa, kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar