söndag 3 maj 2009

Vilken typisk söndag detta är

Jag har inte fått något plugg gjort, usch jag känner mig dålig. Jag ska träna om en timme och jag räknar kallt med att jag har mer energi efter det! Jag ska gå på ett pass som heter medel/puls, det är gympa med utökad konditionsdel. Faktiskt ett ganska bra och roligt pass, men jobbigt! Antar väl att det är själva grejen med att träna, att det ska kännas :)

Jag har faktiskt inte bara suttit och latat mig sen jag kom hem från jobbet, tro det eller ej ;) Jag har fixat lite på mitt rum. Köpte två nya mattor när jag var på Ikea förra helgen, som jag la på idag
. Det var ett pillande.. Jag flyttade runt alla mattor jag har till alla möjliga ställen på rummet, och jag tror att jag nu har hittat rätt ställe för varje matta. Efter det åkte jag och pappa och tvättade min älskling (min bil, kan tilläggas :P). Ni vet ju hur den ser ut vid det här laget, eftersom den så fint hamnade här i bloggen igår ;) Och så var vi på Blomsterlandet och köpte lite blommor. På vägen hem svängde vi inom ICA och handlade. Puh, det var en del ;) Och nu sitter jag här i soffan framför Förhäxad och ser faktiskt inte alls fram emot att dra iväg och träna....

Jag bjuder på en bild på en väldigt fin älg som jag och Petra hälsade på igår!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar