onsdag 6 maj 2009

Regnet det bara öser ner..

Det är verkligen snusk-tråkigt väder ute. Usch och fy!!! Vart har den härliga solen och värmen tagit vägen? ingen som vet, ingen som vet!

Jag sitter här klar med alla mina måsten och njuter av en kopp kaffe. Ska bege mig mot praktiken om någon timme. Tänk om man ändå hade varit ledig idag, det är verkligen perfekt väder för en inomhus dag, sittandes framför tv:n, inlindandes i en film, med en STOOOR godispåse. Kan det bli mycket bättre. Jo om man ha sällskap av någon med så blir det ju ännu trevligare, nog för att det kan vara skönt att sitta och mysa själv ibland med!

I morgon ska jag vara så redig att jag ska åka och lämna blod! Har ju äntligen kommit ur min karantän, så tänkte passa på att lämna blod illa kvickt nu innan jag åker till USA och får en ny karantän :P

I morgon blir det även mys-eftermiddag med Smurfen =) Var jättelänge sen vi hittade på nåt, så det är verkligen på tiden! =)

Nej nu måste jag ta mig i kragen och packa och börja läsa psykologi! har ju en mega-tenta den 5:e juni och vill gärna fortsätta som jag gjort resten av detta läsåret - Inga omtentor - Känns som att jag har hittat en bra studieteknik i år - Hoppas det håller i sig!

Ikväll blir det till att sova på Lottas soffa, har praktik tidigt i morgon bitti och jag varken orkar eller vill pendla ifrån Lerum efter att ha gjort ett kvällspass.

Ha en bra dag!

Kram

Kärlekssmurfen och Gosesmurfen

Gosesmurfen och Kärlekssmurfen

Chokladsmurfen och Kärlekssmurfen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar