onsdag 20 maj 2009

En gåva av kärlek <3

Jag känner att jag måste börja detta inlägg med att vara typiskt svensk och prata om vädret. Det är inte klokt vad det växlar! Imorse var det massa regn och supergrått, på eftermiddagen när jag gick hem från skolan var det strålande sol och varmt! :) Men nu har det börjat regna igen och är helt grått.. Det är lite jobbigt att välja kläder alltså, man har ingen aning om hur vädret kommer bete sig under dagen. Ett i-landsproblem i och för sig, men dock fortfarande ett problem ;)

Hihi, jag ska ge en liten sak till Jonas ikväll när han kommer! Jag kunde inte hålla mig, utan sa för några dagar sedan att jag har en överraskning till honom. Han blev sjukt nyfiken, så jag blev tvungen att ge honom två ledtrådar. 1) Det är en gå
va av kärlek och 2) Det är något du kommer använda i stort sett varje dag.
Inget stort och dyrt, utan något som representerar honom och mig. Jag vet att han inte kommer hinna läsa detta innan han får det, därför kan jag
ge lite fler ledtrådar ;)Herregud, var mycket klockan är! Jag ska ju träna 17.30 och har inte ens bytt om. Jag lär ju hinna i och för sig ;) Måste kila!

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar