måndag 4 maj 2009

Fullspäckad dag!

Min dag har varit otroligt bra! Känner mig väldigt duktig faktiskt ;) Jag, Hanna och Rebecca var hemma hos Rebecca och gjorde färdigt en skoluppgift om associationsrätt som skulle mailas in idag. Vi var kanske inte supereffektiva hela tiden, men huvudsaken var att vi blev klara ;) Rebecca bjöd på god sallad till lunch och så blev det kaffe och lite Gott & Blandat efteråt :)

Jag har tränat också, hann vara hemma i ca en halvtimme innan det var dags att bege sig. Var på ett medelgympa-pass idag. Jag orkade riktigt mycket och kände att jag hade mycket energi!

Vilket underbart väder det har varit idag! Lite kallt i vinden i och för sig, men det gör inget. Huvudsaken är att solen skiner :)
Nu är det dags för middag alldeles strax. Hörs sen!

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar