måndag 11 maj 2009

Borås..

Idag bär det av till Borås igen. Praktik ikväll och slagga på Lottas sköna soffa inatt. Sen är det praktik i morgon med och sen bär det av till Falköping! =)

Igår var jag så slapp som man bara kan vara. Läste mammas artiklar, så på så sätt var jag faktiskt lite effektiv och duktig, men det blev då inge plugg för min egna del. Får ta igen det idag på bussen till Borås. Fast då vill jag ju egentligen bara sitta och prata med Smurfen och ha trevligt. Men vi får se, hon kanske med behöver plugga! hihi

Det blev lite hoppande på studsmattan igår - riktigt roligt faktiskt - tänk om man hade haft en kamera nära till hands bara. Det får jag se till att ha nästa gång!

Karin - jag har hittat våran låt nu!!!!!! Tänk vad bra det kan vara att ha småbröder ibland! Nu blir det ordning på mobilen! hihi

Jag var riktigt duktig igår faktiskt och gjorde två stycken matlådor, får bara inte glömma att ta med de idag!

Det får bli ett kort inlägg idag, måste nämligen göra mig i ordning för att sticka till Borås om en dryg timme!

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar