fredag 8 maj 2009

Middag :)

Om en liten stund ska jag iväg på en kompis födelsedagsmiddag. Ska bli kul! Har irrat runt som en yr höna för att hitta vad jag ska ha på mig.. Varför blir det alltid så? Hade dessutom ett problem till. Jag ska nämligen på Jonas farmors väninnas 70års-kalas imorgon. Vad sjutton har man på sig då? Jag bestämde mig tillslut för kjol, linne och en kofta. Hoppas ni antecknar ;)

Dagen har varit riktigt bra, förutom det "lilla" missödet med intyget från Lerums kommun. Föreläsningen imorse var faktiskt riktigt bra! Och efteråt satt jag, Hanna och Rebecca och jobbade lite med en uppgift. Vi ska skriva ett köpekontrakt för en fastighet och så är det en massa saker som ska in i det, en massa juridiska problem som vi ska lösa, helt enkelt!
Jag hann träffa älskling i stan en snabbis också :) Det var verkligen mysigt, även om det bara var typ 20 minuter eller så.

Det höll på att ske en olycka på centralen när jag skulle hem. Jag gick lugnt på tåget som stod på spår 2 och det satt även en del andra människor där. Typ en minut innan jag trodde att det skulle åka ropar en tågvärd i högtalarna att detta tåg inte ska gå förrän om en halvtimme, utan det tåg som går nu går ifrån spår 3. Tack liksom!! Det var bara att kuta dit och hoppas på det bästa. Hann precis på innan dörrarna stängdes. Ibland ska man ha lite tur :)

Nu kommer Sofia snart och hämtar mig. Bäst att jag gör mig klar, annars kanske hon blir arg ;)

Ha en toppenkväll!!
Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar