torsdag 7 maj 2009

Jag överlevde!

Jag är så nöjd med mig själv att jag klarade intensivpasset! Visst, vissa styrkeövningar gjorde jag i "medel-stuk", men till största delen gjorde jag intensiv-rörelserna :)

Grannfejden är på tv nu, det är typ mitt hatprogram, haha :P Förstår inte varför jag kollar på det..
Imorgon börjar skolan 9.15, så det blir uppstigning vid 7.20 eller något sånt. Hade gärna haft sovmorgon, men man kan ju inte få allt ;)

Inatt får jag klara mig utan älskling, kommer kännas tomt. Men vi ses ju imorgon igen :) Vi ska på en liten födelsedagsfest imorgon kväll, ska bli kul! Hoppas han gillar vår present ;) Jag kommer inte ens ihåg vad det var "vi" skulle köpa.. Jonas ska fixa det imorgon. Det är ju faktiskt ändå hans kompis från början :P Känns bra, eftersom jag inte känner lika stor press på att komma på vad man ska köpa.

Nej, nu måste jag fortsätta kolla på Grannfejden! Det är värsta knäppa gubben, bl.a. som är med, haha :)

Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar