onsdag 13 maj 2009

Min mage är dum :(

Usch, idag har jag ont i magen igen. Det var några dagar sen nu. Ni som känner mig vet att jag har någon form av stressmage, vilket resulterar i ont i magen och illamående med jämna mellanrum. Skitjobbigt faktiskt :( Tänk att det kan ändras så snabbt, för nån timma sen mådde jag bra. Jaja, det är bara att tugga i sig. Jag har på något sätt lärt mig att leva med det, även om det vissa gånger känns jobbigare än andra.

Jag har i alla fall bestämt mig för att strunta i träningen ikväll. Känner att med mitt illamående är det inte särskilt passande att studsa, springa och hålla på ;) Kanske att jag tar en skön promenad i lagom takt istället!

Tänkte gå ner och ta en dusch nu och sen ta på mig lite vettiga kläder. Sitter just nu i pyjamasbyxor och t-shirt. Man mår ju alltid lite bättre när man får på sig ordentliga kläder och känner sig fräsch :)

Hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar