tisdag 5 maj 2009

Plugg, plugg åter plugg

Var på en föreläsning om avtals- och kontraktsrätt i förmiddags. Jag var så himla trött och läraren pratade så otroligt långsamt = ingen bra kombination = Karin tänkte på annat ungefär 80 % av tiden. Men så är det ibland! Bara att ta nya tag och försöka läsa sig till i böckerna vad som sades på föreläsningen ;)

Nu har jag precis ätit lunch, fixade pasta och köttbullar av kycklingfärs. Väldigt gott! Blev så sjukt sötsugen efter maten och hittade mörk choklad i ett skåp.. Kunde inte hålla fingrarna i styr så det slank ner en bit.....

Jag var så duktig och la i en tvätt för en stund sen. Dessvärre finns det en massa ostruken och ovikt tvätt som bara ligger där och ropar på mig. Men den får snällt vänta, eftersom skolböckerna ropar högre ;)

Ska in till stan lite senare i eftermiddag och fika med Åsa och Pauline, ska bli jättemysigt!! :)

Senare ikväll, när älskling har slutat jobbet, kommer han till mig! Åh, vad jag längtar!! Senast vi sågs var i fredags. För er andra kanske det inte låter så farligt, men jag har sakat honom så mycket! Du är den finaste, mysigaste, snällaste och bästa människa som finns! Love u <3 Och kolla, så snygg han är ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar