fredag 22 maj 2009

Träning och pizza!

Det känns lite motsägelsegfullt att först åka och träna och sen äta pizza till middag, men ikväll får det bli så. Vi har inte riktigt tid att laga mat ikväll, det är en hel del som ska fixas till imorgon när det är stort släktkalas. Ska i alla fall bli skönt att komma iväg till träningen :)

Jonas kommer hit lagom till min träning är slut, ska bli så mysigt! Jag har köpt gott naturgodis och nötter som vi kan ha ikväll, antar att vi kollar på nån film och lägger oss hyfsat tidigt. Jag är så himla trött nuförtiden. Antar att det beror på att det är så mycket i skolan och att man har gjort så mycket hemma nu i veckan. Plus att jag inte har tränat lika frekvent denna vecka som jag annars brukar. Min kropp är inte riktigt van vid att ta det såhär lugnt, och då kanske man blir trött.. Det var Petras tanke, och jag tror den är sann!

Vi hörs igen lite senare, efter nyttig träning och onyttig mat ;)

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar