måndag 18 maj 2009

Till skolan med min älskling!

Idag tar jag bilen ända till skolan, lyx!
Det var i och för sig inte planerat, min syster har fått med sig mitt månadskort till tåget till skolan, och då blir det typ lika dyrt för mig att ta bilen som att åka tåg och stämpla med 100-kort. Tänkte parkera i p-huset vid sociologen och handels eller längs kanalen. Har inte bestämt mig än. Jag slutar kl 18 och om jag har bilen i stan kommer jag ju hem betydligt mycket snabbare än om jag tar tåget. Då hinner jag laga mat och så innan Jonas kommer :)

Jag har tänkt att slänga ihop en pastasallad med kyckling. Kommer bli sjukt gott! Tänkte blanda i turkisk yoghurt med pesto, då slipper man ha en massa fet och onyttig dressing :)

Nu fick jag helt plötsligt ganska mycket mer tid när jag inte ska åka tåg.. Undrar vad jag ska göra nu? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar