tisdag 19 maj 2009

Upp och hoppa. Ligg inte och dra dig...

Denna känsla fick jag förut för en dryg timma sedan när klockan ringde, men det var hur enkelt som helst att ställa om alarmet och sova en timme till. Så jag har faktiskt inte varit vaken så länge som jag hade planerat.

Idag blir det kväll på praktiken och sen sova på Lottas soffa.
Igår åkte jag med Mobila Teamet i Borås, ungefär som hemvården fast man åker hem till psykiskt sjuka patienter iställer för pensionärer. Det var intressant och lärorikt, trots att det mest blev bilåkning.

Igår fick jag även mitt sommarschema, blir åtta veckors sommarjobb med två helger. Kunde inte blivit bättre juh! Nu har jag gott om tid för min och mormors sommarresa till Norge, tid för återträffen från Torquay och klart tid för älsklingen och Karin, Lovisa, Lotta, Lou och alla andra.
Det blir en bra sommar iår - Det är jag helt säker på.

Jag är ledig Midsommar iår, för omväxlingsskull. Så vad ska man hitta på då? Åka till Värmland eller hålla sig hemma? Något skoj får det iaf bli!

Det får bli ett kortis inlägg idag - måste sätta mig och äta frukost och plugga. Skalman har vaknat och måste mätta honom innan mitt humör åker rakt ner i backen!
Ha en bra dag!
Kram

BTW!!!
jag hittade bilderna från Stockholms resan. Då vi köade utanför Globen i 24h i minusgrader! Jag måste bara visa er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar