lördag 2 maj 2009

Godmorgon..

Idag är man uppe med tuppen så att säga. Gick upp för en halvtimme sedan och har redan hunnit äta frukost och sitter här med kaffet. Det kallar jag effektivitet! =) Man vill ju sova så länge som det bara är möjligt när man ska upp tidigt och jobba!

Idag ska jag få träffa alla mina gamla tanter och gubbar, det blir jobb inom hemtjänsten idag, och för er som inte redan vet, så jobbar jag och Karin på samma ställe! :P Det var faktiskt jag som tipsade henne! ;) hihi

Så hur ser då dagen ut idag:
Jobb till 12, sen ska jag försöka plugga lite psykologi, kan vara skönt att få komma igenom litteraturen innan man börjar på tentaångest och sådant!! Vid fyra ungefär ska jag och Karin åka in till Slottskogen på en dejt! Vi tänkte vara så hurtiga att promenera runt där och titta på alla djuren, jag vet barnsligt, men vi har vårt glada barnasinne kvar! =) Från början var det tänkt att vi skulle gå på Cirkus nu när den ändå är här i Lerum, men 230:- för en biljett kändes inte så lockande längre!
Sen blir det nog romantisk middag för två och någon film ikväll, vi ska båda upp och jobba i morgon så det blir ingen sen afton idag!

Härligt väder är det idag med, så nu känns det som att det inte finns något alls man kan klaga på. En helt underbar känsla faktiskt! =)
Dags att smita mot jobbet!
Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar