tisdag 12 maj 2009

Nu kom posten!

Måste springa ut och kolla i brevlådan om jag har fått mitt nya, och förhoppningsvis riktiga, tjänstgöringsintyg från kommunen! Kommer strax ;)

Hepp, det var inte mitt intyg, utan en liten katalog från H&M och en reklamtidning om Europaparlementsvalet. Var är mitt intyg?? :( Fick tag på kvinnan som har skrivit mina tre felaktiga intyg igår och hon sa att hon skulle se till så att jag fick det rätta hem i brevlådan idag. Jaja, det kanske kommer med posten senare idag, den kommer ju två gånger.
Dock hittade jag något annat när jag var ute i brevlåda
n. En gul helikopter.. Undrar vad den vill?I alla fall, nu ska jag sätta igång och plugga. "Försov" mig imose, skulle egentligen gått upp kl 9 för att börja plugga tidigt, men vaknade kl 11.. Någonting gick snett, om man säger så ;)

Hoppas alla har en härlig dag, denna soliga tisdag!

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar